vi tog en dricka



- Inte skrivit på ett tag nu & har inte haft tid eftersom jag har vatt med min älskling hela helgen & så har jag pluggat samtidigt.

I fredes kom Arton hem till mig rätt sent, vi snackade & så. Lördan pluggade jag till kvällen & Arton sov hela dagen för han har tatt sprutan mot svininfluensan & mådde inte bra. Vid halv 12 tiden åkte vi in till Ängelholm & kollade läget, träffade Grek & så stack vi alla in på något ställe där vi tog en dricka. Hände inte så mycket i Äholm. Vid 2tiden var vi sedan hemma.

Idag har jag bara softat med mitt hjärta, efter han åkt hem pluggade jag lite. Kollat på Top Model & Hål i väggen vilket var rätt kul faktiskt. Jaja har inte så mycket mer att säga, har börjat bli tråkig... Puss på er.



Kommentarer
Postat av: kattis

- Verkligen glad att du hittat en så bra kille beb <3333

2009-11-08 @ 20:39:20
URL: http://kalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0