älskar sång


- Förlåt för att jag inte alls skrivit mycket. Igår kom min älskling till mig, & så sov han här. Kollade på film - Turistas, en hostler aktig film RIKTIGT bra, såg den för första gången med min pappa så tänkte visa Arton den men tyvärr så somnade vi.


H
ade riktigt ont i örat igår också, ville gråta ihjäl faktiskt men höll det inne, & jag gråter aldrig när jag har ont så tänk er hur ont det gjorde. Men så tog jag två tabletter, hatar sånt jag tar aldrig tabletter egentligen men så tänkte jag fuck it jag ger det en chans, så gick det över. Synd att det inte e så när man har huvudvärk bara.


I
dag hade jag redovisning i Medicinsk grundkurs & jag höll på dö, jag redovisar aldrig har typ alltid sluppit det för jag blir så nervös & får panik. Jag vet inte ens varför men så läste jag tsm med Ardi & det gick bra, iafl vad läraren sa hehe. Slutade 12 idag & sista lektionen var Religionkunskap A, har prov i det imorn. Om Islam, kommer säkert gå bra. Får vi hoppas på iafl. Vaknade för en timme sen & nu ska jag pallra min röv hem till Kattis, förhöra varann om Islam & så får jag fjäska lite så hon kan fixa mina naglar, orkar inte med mina just nu.


H
ejdå!


&
juste måste bara visa er detta, älskar sång. Iafl när dom sjunger bra. & så va jag inne på youtube & kollade imitationer och såna saker så dök detta upp: jävligt bra gjort. Men.. Är det samma kille?





Jo det va nog samma kille, såhär gör han väl det:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0