dålig raggning


- Helluuuw!!
Har inte gjort mycket idag mer än å vakna, såklart?. Duscha äta & sånt, sminkat mig lite.. Bad mama fläta mitt hår haha älskar ha fläta. Först kändes det naket men nu känns det skönt, det håller verkligen. Inte som när man har kladdtotte & d bara kasar ner. Hatar det & så måste man göra om så blir det obekvämt haha ja mycket problem har jag med mitt hår. Men hår det e lugnt jag tycker om dig ändå.


Påtal om hår fick jag beröm igår i malmö, en man tutade med bilen & jag fatta ju nt det va t mig så jag gick vidare sen stannade han v övergångstället jag gick på & vevade ner rutan, jag trodde han skulle fråga om vägen men nej han sa vad fint hår du har, fin hårfärg. Vad heter färgen min fru vill också ha en sån
( jaja skitsnack tänkte jag ), men jag tacka & sa jag gjort det hos frisören. Jaha sa han det va mycket grymt.


Dålig raggning men snällt haha blir alltid glad när nån säger saker om mitt hår för jag har mina dampdagar på det då jag vill raka av allt. Vänner säger ju alltid nej det e fint & blablabla men när en främling säger så måste det ju ndå ligga nåt i det, inte för att man inte tror på sina vänner men det e ju liksom deras plikt & få en på glatt humör om ni förstår hur jag menar. Oh fyfan va jag yrar.. Om hår? Hur illa jag kan tycka om det vissa dagar & andra dagar bara hata det. Kul för er att veta??


Sitter & väntar på min beb som ska hämta mig, sen kör vi iväg! Långt bort. Till Las Vegas kanske .. Haha ne hem till honom.. Pusspuss

Jag idag (:


Kommentarer
Postat av: kattis

- Så fin beb :)

2009-10-24 @ 21:10:40
URL: http://kalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0