Den nya praktikanten


- Hemma från skolan nu & är stentrött! Har bara två lektionen idag men det e så mycket mellanrum mellan dom, börjar elva sen nästa lektion börjar 2. Det blir man trött av, lr jag iafl. Är alltid så död efter skolan, spelar ingen roll hur länge jag har vatt där är alltid lika död. Ska nog decka med Diamond nu.. C ya!


F
örresten, Icas nya reklam? - Den nya praktikanten. Vad tycker ni om den?
Personligen tycker jag att den är taskig, bara för att dom glor & han säger vadå har ni alla sett en praktikant förut? Hade dom inte glott så stort så hade jag tyckt den var bra, visar att alla människor kan jobba liksom. Vet inte tycker den e dum som fan på nåt sätt.

 




J
aja tillbaka till deckandet nu.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

aaw fin katt!

2009-10-19 @ 22:16:56
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara svenska reklamer ja lovar..ofta de va ens roligt !?

FIIN BILD SERCE <33

2009-10-19 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0