det lär ni märka


- Heej, förlåt för dålig uppdatering men har inte hänt så myckt de senaste dagarna faktiskt, bara skola & sen hem och sova. Vatt duktig som fan & gått på varenda lektion e så stolt över mig själv. Efter skolan idag åkte jag & Cuba till Ängelholm för att beställa en tid, humm tid till vad? Ja det lär ni märka. Fick iafl komma i mitten av nästa vecka igen, jävligt bra!

Efter ängelholm så åkte vi in till Båstad & så var vi på Musteriet aka mustan (ungdomsgård-den bästa) & bara chillade, kul faktiskt. Efter mustan stängdes fick vi vänta i en timme på bussen, iskallt ska jag säga er! Kände inte ens mina ben när jag gick mot bussen fyfan & mina händer va ju nog av is tror jag. Men men nu e jag hemma nyduschad & nyss ätit. Härligt. Ska ta & lägga mig i sängen nu & kolla på nån film.

Puusss, hoppas ni haft en trevlig fredag!

Cuba & jag, bild från i sommras


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera.

2009-10-12 @ 02:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0