du e så patetisk

David Guetta - Sexy bitch ( hot summer remix )



- Provet idag gick helt okey, kändes
som jag satte alla rätt. KÄNDES BARA SÅ, men det e ju faaaaan inte i närheten hahaha. När jag kom ut från klassrummet kom jag på att jag glömt svara på en fråga som jag tänkte ta till sist, oooh irriterande haha. Efter gick jag åt m Tisa&Ardi sen v 10 över ett stack jag hem, la mig i sängen och decka.


H
ade en helt sjukt dröm, arton var med i drömmen & en tjej till som låg typ hel deckad , vi flöt ute i havet på en madrass och så va det små konstiga saker som kom upp till ytan o ville locka ner oss i vattnet, & jag typ hoppade i för att fånga en sån för att fråga va dom ville, sen kallade dom på han som skulle döda oss, nåt monster men exakt då drog Arton upp mig på madrassen. Haha orkar inte berätta allt detaljerat men hel sjukt var det, skitkonstig dröm. Sen vaknade jag efter han dratt upp mig, va helt varm & hjärtat pumpade åt helvete, yr va jag också fattade typ ingenting.


Ajja, & du sluta lägga upp en massa texter om mig sen påstå det handlar om någon annan. Du e så patetisk.
I know you want him, You know he wants me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0