en liten present


- HEELLUUW
-Igår åkte jag & handlade mat med min mamma, hon köpte även ett par jättefina stövlar till mig, tar bild på dom senare så ni kan se. Senare kom min älskling till mig med en liten present, ett jättefint halsband. Mama gjorde lite mat till oss som vi åt. Senare åkte vi till Båstad & sen vidare till ängelholm.


S
kulle kollat bio igår egentligen men vi var inte sugen på någon, vi vill se This is it, men alla platser e upptagna idag så det blir säkert imorgon hoppas jag. Ska bli kul!


S
ka ladda ner en film nu, krypa ner i sängen brevi mitt hjärta & mysa hela dagen



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va fint det er

2009-10-28 @ 23:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0