en menning på tre ord


- Nu har jag nyss duschat, klippte av en bit av mitt hår också. Orkar inte, det e så jävla torrt. Behöver inte klippa det egentligen för det e ju inte slitet men fick spel å då gör jag vad som helst. Så jag klippte det.


M
in tatuering börjar lossna, lr ja svårt att förklara. Det kliar & färgen trillar av, det e bra för då betyder d att det läks. Ska kolla på tv nu & ta en bit att äta, uhä en bit? ska äta hela kylskåpet.


F
underar redan på min andra tatuering, vet redan vart jag ska ha den. Vill ha en menning på tre ord,
inte svenska. Någon som vet? Nåt fint... Jag kommer bli beroende, men har bestämt mig att jag ska ha 2 lr 4, måste vara ett jämnt tal, vet jag e konstig. Men det får ni stå ut med.


Nu ringer min bääääjb så får ta & sluta skriva nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0