erkänn ni blir sugna


- Just nu sitter jag & äter mina salamimackor med ketchup på, jätte gott! Ketchup passar till allt typ. Brevid mig har jag en varm choklad ! Mhh erkänn ni blir sugna hihi.


Min helg har vatt jätte mysig, vatt m tjejerna i fredes
helaheeela dan. Överkul. I lördes kom Arton till mig & d va så tråkit hemma, spec för mig som vatt hemma hela dagen så vi tog bilen o drog en runda till Ängelholm. Dött där med haha eller jo lite packade människor på gatan å sånt inget mer sen tog vi en runda i hbg också, eller ja runda&runda vi åkte till MC haha feta som vi är. Klagade på att vi var överhungriga men så åt vi ändå inte upp allt men så kan det gå.

Idag har vi bara legat hemma & degat i sängen, kollat på I taket lyser stjärnorna, jag fick ryck att se den filmen eftersom jag läst boken & jag måste bara säga BOKEN ÄR MYCKET BÄTTRE. Som vanligt då att böckerna alltid är bättre, tror att Sagan om ringen filmerna e dom som lyckats komma i närheten av böckerna som skrivits. Sen såg vi på Friday the 13th, den nya. Jävligt bra! Fast blev lite besviken i vissa delar. Men bra som fan var den, SEE IT!

Nu ska jag ta mig ett varmt bad, vi hörs senare. Puss på er.

Jag&Beb, ehm .. Va tvungen göra så för annars hade jag skrämt er lite


Kommentarer
Postat av: Cuba stalker

- hahah jag e mästaren som tog bilden.. jag blev hungrig nu.. fan

2009-10-05 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0