fick pengar av


- Gooooodmorgon!
Snart ska jag till skolan, sedan blir det malmö. Fick pengar av mami så får väl köpa mig nåt kul.
Nt handlat på jävligt länge, behöver egentligen inte. Men nåt nytt skadar inte. Får alltid dåligt samvete när mama ger mig pengar. Vet inte varför men det e alltid så med mig.


Happ... Vet inte vad jag ska skriva mer, tråkig jag är! HÄ HÄ. Not ni kollar ju fortfarande bloggen fast jag aldrig skriver nåt kul längre, men det ska d bli ändring på. I promise.


Ne, nu ska jag ta nåt att äta sen gå till bussen. Hörs sen, pussar!!

Bilden e några veckor gammal.. Not me todaaaay alltså


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Ja, brukade & brukar också få dåligt samvete när jag får pengar av mina föräldrar. :O

2009-10-23 @ 14:40:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Åh, Tack så mycket! :D

2009-10-23 @ 21:14:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0