förstår ens känslor


- Hej hopp ät en snopp. Hahaha moget. Vaknade v tolvtiden med världens fetaste huvudvärk, den har fortfarande inte släppt. Jobbigt !


Kämpade ihjäl med min nya mobil, lr ja locket på mobilen. Så svårt att få av men jag lyckades. Tog ut minneskortet & la in d i sån liten usb grej jag fick med & shoooff in i datan hähä, hade bilder på mig & min älskade bebis Diamond. Hon e så god. Älskar henne, mitt lilla barn.


Det e så skumt att djur förstår ens känslor, som med Diamond. Hon e alltid gosig & ska alltid gå med mig överallt i huset ( får ej gå ut pga hon e döv ), ska jag bada ska hon sitta på toan & vänta tills jag e klar. Ska jag äta ska hon också hahaha, äter jag chips vill hon också ha. Stänger jag dörren till mitt rum sitter hon utanför & skriker tills hon får komma in. Iafl & när man e ledsen så e hon extra gosig, slänger sig på min mage, pussar mig i huvet. Extra snäll & vill leka hela tiden, det e som att hon vet. Jag vet att d låter konstigt men jag tror d finns folk där ute som förstår vad jag menar, att ens djur förstår sig på en & ens känslor. Just nu ligger hon bakom mig, i min säng med täcke över kroppen, tassarna utanför haha som en liten människa. Fyfan va jag älskar henne, hon känns som min bebis, bara tanken av att nåt ska hända henne vill få mig döda någon..

Jaja nog om det, hade kunnat sitta & skriva hela dagen om min lilla älskling. Men det kanske inte hade vart så kul för er att läsa hähä. Känner ni igen den känslan om att ert djur förstår sig på dig?


Jag & baby Diamond pussas


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår precis vad du menar, det är som om djuren vet när man mår dåligt och vill vara lite extra gosiga. underbart!

2009-10-03 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0