Im my own


 - CHACHA BLOGGEN!
hahaha hatar den menningen men whatever.. Mustan idag, tjejkvällen d va fett kul. Åt tacos & en massa gott. Fast ja orkade inte äta tacosen för hade mått illa hela dagen kändes bättre äta något kallt. Så det blev bara kladdkaka & glasstårta för min del. Tjejerna sjöng karaoke & jag satt & dog m Kattis så kul det var. V 9 var tjejkvällen slut så vi tog bussen hem, & så cyklade jag t Kattis med henne på pakethållaren.


H
emma hos henne tog vi lite bilder jag tänkt visa er, jag är inte fotogenisk.. Men skitsamma (: är ju inte redigerad som vissa andra. Im my own






Vet inte vad som händer här under?




Me n' my best friend. Hon e inte frisk som ni ser



Lägger upp mer bilder snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0