Im proud. Very proud.


- Har nyss duschat, suttit & kollat på vakna med The Voice på kanal5 & dom var på min farbrors jobb, Dice heter det. Dom visade lite filmer till spel som företaget tillverkar, & vet ni vem som gör filmerna till spelen?
JO MIN FABROR, Im proud. Very proud.


Jajja sen började dom prata om Isabella Scorupco, "Svensk" skådespelerska, ha ha ha för er information är hon POLSK TILL 100% & flyttade hit när hon va 8. Wow hon e ju så himla svensk.


Stör mig på Sveriges befolkning, direkt det är nån blatte, ja blatte, utlänning som bor i Sverige & gör något bra ja då är personen svensk. Men är det en dålig invandrare då ska han ut härifrån då e han inte svensk nånstans fast han bott här kanske längre än de "svenska" stjärnan.


Tex. Zlatan, ursäkta mig men varfaaaaaan är han svensk nånstans? Se på namnet bara förhelvete. Trött på er svenskar som håller på så. Zlatan är inte svensk, Isabella är inte heller svensk. Ge er för helvete. Falska e ni.


Nu säger jag då inte att alla e såna, men det e typiskt svenskar & innerst inne vet jag att ni håller med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0