Imorn blir det malmö för plåtning


- Heejheej!
Provet idag gick helbra, även om dom frågorna jag hade pluggat på
( kunde utantill ) inte kom så gick det bra, svarade på alla frågor, fast va osäker på 3 av dom. Hoppas det blir ett bra resultat. Sedan hade jag Info&layout. Blev klar med alla uppgifter direkt,
haha vad e det som händer med mig?



E
fter skolan så kollade jag på mitt älskade Simpsons ett tag, mama gick på modevisning & jag somnade med Diamond, min lille bebis! Sen har jag inte gjort mycket mer. Dansat lite så ryggen inte skulle göra så ont. Fast efteråt dödar det mig ändå men skitsamma, älskar dans!.



I
morn blir det malmö för plåtning. Ska bli jätte kul tycker jag.

Gammal bild på mig, balen i 9an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0