Nåt kul att kolla på



- Kunde inte uppdatera mer
igår ju eftersom blogg.se hade lite problem verkade det som, så jag gick & la mig ist. Vaknade av att Arton skrev sms t mig idag v 13.00. Nu sitter jag bara här, ska duscha snart, sminka mig & såna grejer. Sen ska jag nog till mustan, bara kanske. Får se hur det blir med det.


Tänkte ladda upp bilderna från igår nu ist så ni har nåt kul att kolla på

Tjejerna äter Tacos, ( fotade inte alla )

Hahaha ehm .. No comments






Mer får ni se sen (:


Kommentarer
Postat av: B

Alltid lika vaaacker Daaag <3

2009-10-28 @ 10:01:11
Postat av: dagga

- Taaaackk B <3<3<3<3

2009-10-28 @ 17:15:42
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0