NUUU ÄR DET GJOOOORT


- Nu är det gjort, skönt !! Nu undrar niiii vad det jag har gjort ... Jooo.. JAG HAR TATUERAT MIG! Min 18års present från Kattis/cuba, TACKTACKTACK KÄT!


Stack till ängelholm, jag&Danne - tatueraren ändrade designen helt haha & jag blev hel nöjd. Sen skulle jag komma tillbaka om en halvtimme, gick med Kattis i sån gammeldags affär köpte klubbor nolife men dom va fett goda, sen vandrade en nervös dagga & en överglad Kattis tillbaka till studion. Sen började jag tatueras då, ajaj säger jag bara, det kändes men det var en skön känsla. Vissa bokstäver kändes mer än de andra. Men värt var det. Helnööjdddd blev jag, lr ja ÄR jag. Älskar den!! Han gilla också den som fan haha och kom med fler ideer jag kunde göra runt omkring den & det ska jag fan ta mig göra, blommor fjärilar ja allt sånt.


Efter det va klart åkte vi hem, stack till Kattis åt lite. Tvunget inviga hennes kyl när jag e där. Softade lite & nu sitter jag här skriver blogg. Har inte mer att berätta men fan va GLAD JAG E !! hihi ajja nu får ni se lite bilder kattis tog. Puuuussss


Min bästa vän <3














En nervös liten jag påväg till studiooon


Va tvungen ta upp tröjan så.. Hähä pinsamt va det :$


Kolla Kattis i speglen ahaha






Efteråt ! Stog lite konstigt haha


Kommentarer
Postat av: Kattis

- Hahahah ja orka att man ser mitt ofixade huvud där i speglen haha, iiiih den e grymt snygg! Varsågod, du är värd det & tack själv för min tatuering eftersom du gav mig den! <3333

2009-10-14 @ 19:08:26
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack så jätte mycket :D allt bra?

2009-10-14 @ 20:22:42
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: azra

vet att vi nt snackar, men fyfan va het den va! gjorde de ont där på revbenen, för dom säger att de gör mest ont där

2009-10-14 @ 21:36:32
Postat av: dagga

- aah vet, awh tack så mkt (: , ja det gjorde ont men jag tkr inte det gjorde sååååå ont som alla säger, klart det kändes men det gjorde mest ont i början. Tack igen (:

2009-10-14 @ 22:01:07
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: azra

okej :D fan va gott att du har gjort de:D hahaha försöker med samla mog till och göra de :/ ahahha

2009-10-14 @ 22:44:01
Postat av: dagga

- ja det e skönt att jag äntligen fått d gjort så mkt jag tjatat om att ha (: , haha aso du kmr klara det tro mig man känner av det i början. Plus berors d på vart du ska göra det också

2009-10-14 @ 22:50:28
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: azra

ska göra där kattis gjort sin, fast ska typ göra orkideer eller hur de stavas sen skriva sån text (: hahaa :O

2009-10-14 @ 22:57:12
Postat av: dagga

2009-10-14 @ 23:08:10
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: dagga

- ah det e skitfint, vill också göra där men valde att göra detta stället först som gör mest ont så jag fått d gjort (: men gör så, aso blommor menar du? det hade vatt fint sen nån text mellan dom

2009-10-14 @ 23:09:14
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: azra

ja med blommor, (: fast vet nt vad ja ska skriva de sån ångest finns hel mkt o välja :| haha smart o ta de stället först men tyvärr så har nt alla lika het kropp som dig polack:p

2009-10-15 @ 16:09:39
Postat av: dagga

- haha tack men ne jag har inte het kropp :$, skriv nåt som du känner passar dig eller en text du verkligen gillar o står för

2009-10-17 @ 21:16:31
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: azz

de finns många ska tatuera hela kroppen :| AHHAHA yngsta tjejen med helkroppsteckning:D

2009-10-18 @ 00:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0