om några dagar händer det


- Dålig uppdatering igen, yes I know. Im sorry. I helgen har jag vatt med tjejerna, det va jag i fredes. Musteriet som jag berättat tidigare tror jag? .. Efter det kom min bebis till mig & på lördan åkte vi hem till honom där jag & han syster kollade på film t 5 på morgonen. Sjukt kul!


I
går pluggade jag bara lite, hade verkligen ingen lust va så himla seg. Snart ska jag till skolan bussen går halv 11 & då ska jag ha prooooov. Inte pluggat in det så mycket men de borde väl gå bra, har ju lyssnat på va hon pratat om på lektionerna, ska ta & läsa lite på bussen & innan vi börjar. Hatar prov, fast jag kan allt & pluggat in det riktigt bra eller bara lyssnat så jag kan det utantill så får jag alltid blackout på prov. Nån mer som får det?
Hatar det iafl, så jävla jobbigt.


Jaja har inte så mkt mer att berätta.. Ohhh om några dagar händer det ( får vi hoppas ) fiiifan va jag längtar!
Nu ska jag fortsätta kolla på Smallville. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0