psykproblem


- Kommit hem från skolan nu, lr ja för typ en haltvimme sen. Jag var på alla lektioner. Känner mig så duktig! Innan skolkade jag varje dag, orkade jag inte så gick jag bara inte dit punkt slut. Så va det med saken. Efter ett tag så började jag skärpa mig & gick faktiskt på lektionerna men ändå hade jag hög frånvaro? Pga min rygg osv men tror ni dom brydde sig? NEJ. & sen hände det ju att dom trodde jag va nåt psykproblem
( aah oke jag e ju det, men bra på att gömda d ) så skicka dom mig till sjuksystern hela tiden & ville jag skulle gå till kuratorn, eh låt mig va? Så en dag hade jag tid hos sjuksyster men hade helt glömt bort det för jag hade skrivit det i min andra mobil & fått tillbaka min nya and so on and so on & att jag var sjuk den dagen ofta man ens går när man knappt orkar andas? Ah vill ni veta vad som hände?!


JOOO dom skrev ut mig & sa ifall jag ville kunde jag gå om 2an, hummmm... NEJ TACK? om jag skött mig som ni själva märkte & sedan missade ett möte skriver dom ut mig, det e inte normalt. Men jag krigade & jag kämpade, så nära till studenten med mina tjejer, aldrig att jag missar det. Så gjorde jag aaaaa deal att jag skulle plugga över sommaren, & rektorn sa högt framför min kära mama att hon inte trodde jag skulle klara det, NEHE HÄHÄHÄHÄ VA E DET SOM HAR HÄNT NU DÅ?! dom ska byta ut dig käre du & jag går fortf kvar i klassen jag ska gå i. IN YA FAAAAAAACEEEEEEEEE, hahaha what goes around comes around. Dont mess with me. Jag e kung.


Vet inte ens vrf jag börja komma in så djupt i detta jag nyss skrivit, ba för jag prata om skolan? Humm nåt mer kulit jag kan berätta om? Jaaa!!! Fick hem klassfotot nyss & bilder på mig, inte en fin syn ska jag säga er. Men vadå, ser inte ut som ett jävla monster som vissa gör. Fotot blev väl okey, fotade med mobilen men det ser ju bara ännu värre ut.


Visar er sen när jag orkat kriga med locket på moben, tar tusen år att få av den buhu!
Nu ska jag, ja gissa vad? ÄTA. Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0