säger aldrig det till dig


- Nu ska jag ta & lägga mig, mina ögon gör så ont & jag e så trött så att jag e yr. Allt bara snurrar. Jobbigt! Men tyckte att ni var värda ett godnatt iafl <3


Suttit nu i en kanske två timmar & tänk
efter vilket ställe jag ska göra min tatuering på, humm .. Har ju fortf mitt Matalewska som jag ska ha i nacken men tror jag ska göra något annat först. På ett riktigt ovanligt ställe också blev helt kär när jag såg bilden & jag älskar det. Men vågar jag göra det e frågan? Har en speciell text jag ska skriva in & jag har tänk ut max 4 ställen jag kan ha den på fast e mest såld på 2 av dom. Mer säger jag inte.


Jaja nu e det läggdags för mig. Puss på er.


Arton, i love you. Säger aldrig det till dig.
Men jag vet att du vet att jag känner så MEEEN vill bara du ska veta det & att du betyder otroligt mycket för mig. Älskar alla fina ord du säger till mig, alla fina sms du skickar. Det värmer jättemycket. Allt du gör för mig, kan inte tacka dig nog. Men tack! Du fick mig att glömma en svår tid i mitt liv & har bara gett mig glädje sen du klev in i mitt liv. Bara skratt, inget annat. Mitt hjärta slår för dig älskling.



Kommentarer
Postat av: cuba stalker

- VAD GOOLLLIIIIIGT , im happy for you sister! <3333

2009-10-05 @ 09:11:33
Postat av: dagga

- haha maaashunaw tacktacktack dsamma här beeeeb <3333

2009-10-05 @ 09:43:23
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0