ska sova här inatt



- Benjamin Buttons filmen va bra
jag gillade den. Men tyckte den var för lång. Efter filmen åkte jag & Kattis in till Båstad en timme & var på Mustan, min bebis kom dit också så jag kunde få pussa på han lite, eller ah han på mig hähä sån tönt jag e, orka va mig.


Vid 9 tog jag&Kät bussen, gick hem till mig & hämtade lite grejer & sedan vidare till henne. Ska sova här inatt. Får kolla på nån psyko film, alltid kul. & ska tvinga Kattis baka nåt. Jaja har nog inte mer att säga, ska kolla på när hon fixar sina naglar. Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Svar - " ska kolla när hon fixar sina naglar " haha men det låter ju jätte roligt dagga :D Jo den kakan är jättte good, heter det drömmums? ;/ Jo kanske inte låter gott men soppan såg ut att vara as god på bilden :O polskt? lagar ni mycket polskt mat i din familj eller vaddå? :D Imorgon ska jag till en kompis i Halmstad och sedan ska vi ut med några andra, det kommer säkert att bli skojsigt :) vad ska du själv göra i helgen? lovet snart slut buhu :( puss

2009-10-29 @ 23:14:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0