skratta så jag fick 12pack

 


- Nyss badat & så har jag pratat med min käre pappa också! Alltid lika kul haha & skrattar alltid ihjäl så rolig han e! Finns verkligen ingen roligare än honom.


A
nnars vad har jag gjort dessa dagar? Jo i Torsdes kom Arton till mig min bebis & sov över, jag orkade inte vakna nästa dag för vi va uppe kollade på massa filmer på tv. Fredagskväll skjutsade han mig till Mustan där jag var med mina tjejer, åt pizza & hade mysiigtt. Hade sett en läskig film innan jag åkte till mustan & så ringde min mama o sa att hon skulle sova borta hos vänner, typiskt!..


& feg som jag e vågade jag inte sova hemma själv.
Så jag smsa Zarife & frågade ifall jag kunde sova hos henne ( Artons syster )  orka va med han hahaha ne skojja, & yes! Efter ett tag på mustan hämtade hon mig,åkte hem till henne & hade cppppppp kul hela natten haha fyfan skratta så jag fick 12pack tror jag.


Idag har jag bara vatt med Arton & tatt det lugnt inget mer, fan nu när jag läser igenom texten e den helt yr & dåligt skriven men de e nog bara för jag e hungrig! Hihi. Ska ta & äta nu. Puss på er






Kommentarer
Postat av: Kattis

- Riktigt fin bild dagga <33

2009-10-18 @ 01:31:54
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: dagga

- taaaack hjärtiiisen :D <33 hihi

2009-10-18 @ 02:30:16
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0