smink&sprit e mitt liv


- Har suttit & kollat på olika makeupskolor & kurser, tyckte en va jättebra. Det är en skola med lektioner på fyra timmar från måndag-fredag & man lär sig från scratch så att säga ( från början ). Ska nog söka in dit när jag e klar med handel, sen blir det bartender kurs också. Borde gått hotell&restaurang, men men.. Handel e ju alltid bra eftersom man får "jobb direkt efter" trean, alltså man behöver inte plugga vidare. Men smink&sprit e mitt liv, haha ne men att jobba som bartender har jag alltid velat, det e en livslång dröm. & samma med makeup, så jävla kul!


Nog om det, ska ta & sova nu
. Känner att mina ögon lever ett eget liv just nu. Så gonatt, sov gott. Puss på er & vi hörs imorn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0