so me


- CHACHA BLOGGEN !
hahaha uh döda mig när jag menar allvar & skriver så.


Vatt i Malmö typ hela dan, kom hem v halv 11 tiden. Kattis va & fotades & fyfan va fina bilder hon fick till. Men vi fick vänta typ jätte länge. Hon sminkades också jätte fin. Fast hon blev inte nöjd med sin mascara så jag fixade till den lite, hihi I got magic hands. Älskar hennes bilder.


Efter hon blev klar det var v 6tiden, så åkte vi till triangeln & åt ihjäl oss på MC. Hade inte ätit sen kl 7 på morronen så snacka om att vi var hungriga. Sedan ville jag handla lite. Hittade knappt något där. Hittade en tjock knallrosa tunika på H&M. Va tvungen & köpa den, den va so me.
Köpte ett par vita knähöga strumpor till & nu när jag kom hem märkte jag att man fick två par. Bra det ju, en mascara & svarta vantar utan fingrar eller vad man ska säga. Letade också efter en vit skjorta i någon timme men jag hittade ingen, hel sjukt! Kollade herravdelningen dom va typ xxxl & det kommer jag drunka i så nej tack.


Fotade det, glömde fota mascaran. Men jag tror ni alla vet hur en mascara ser ut haha, fotona blev inte så bra för färgen på tröjan syns knappt men iafl så inte bloggen e så tråkig utan bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0