Stalkade bussen


- Hejhej, förlåt för dålig uppdatering men igår hade jag verkligen ingen lust att skriva.. Idag stack jag inte till skolan för jag kunde inte sova på hela natten typ det gick bara inte. Ajja, idag ja, eft jag vaknat gick jag & duscha o allt d där morgongrejjset man nu gör, sen gick upp mot bussen & åkte till Båstad

 

I båstad mötte då Tisa mig & vi tog d lugnt på mustan & hade kul senare kom Tau dit vi följde henne till optikern & fyfaaan vilka heta glasögon hon ska ha jävlar aso! Haha sen gick Tau hem & Tisa med & då kom Cuba till båstad, jag o hon gick upp till Ardi&Tau ( dom e syskon för er som vill veta hähähä ) & hade riktigt jävla kul där haha älskar mina tjejer mest av allt.

 

V tio tog jag & Kattis bussen hem, Arton stalkade bussen hahaha skitkul fyfan! Sen körde han brevid den fast han backade medan bussen körde framåt, psyko till max men kul var det. & nu sitter jag här o e hungrig. Vet att jag skrivit ett riktigt tråkigt inlägg men e inte så jättesugen på att skriva idag o då blir det så här..
Nu ska jag ner & plocka lite mat. Puss på er.

 

Jo en sak till, Emina. Har jag nåt att säga dig så gör jag det lr skriva om dig så skriver jag om dig med namn okey.


Kommentarer
Postat av: YASMINAAAAAAAAA AAA PRECIS!

& va fuck vill emina ??

2009-10-02 @ 23:31:42
Postat av: dagga

- hahaha vet verkligen inte, tar bort alla från sin bdb för att ingen ska se hennes texter hon skriver om oss

2009-10-02 @ 23:45:18
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

sv: tack så mycket för kommentaren (:

hoppas du får en trevlig helg.



mvh

Lisa Lans

2009-10-02 @ 23:57:30
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Cuba/Kattis

- HAAHAH JAA skit kul med tjejerna <3333

& riktigt roligt när art körde efter bussen hahah :P

2009-10-03 @ 01:04:49
Postat av: yassse

den bruden har ju stora problem ? som sist på festivalen? HAHA en läxa borde hon få! hon lär ju inte sig annars ncnc

rillo HAHAH ska äta kyss

2009-10-03 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0