staty som liknar hennes ex / FOKI SNACK


- Hejhej
Igår hade jag & Kattis skitkul, längesen jag sov över med henne. Alltid lika roligt varje gång. Vi bakade mitt i natten & gjorde massa sjuka saker. Såg en Staty som liknar hennes ex. Hahaha tyckte d va jävligt kul så jag filmade in det & sen härmade vi Foki lite också. Jag e Foki & Kattis e Ricky.


Vid 4tiden gick jag hem från Kattis. Jag fixade mina naglar här hemma, krigade lite men det gick till slut. Blev silvertippar. Helt okey ser dom ut, fast jag kan ju göra bättre. Vid halv9 tog jag&Kattis bussen in till Båstad & stack t mustan softade lite m tjejerna, bättre än att sitta hemma & tråka iafl. & kl elva hämtade Gigolo & pimpmoma oss ( kattis föräldrar ) & nu sitter jag här o yrar.

Orkar inte skriva bättre inlägg än detta så ni får nöja er mina underbara stalkers
men jag ger er än video från igår natt ni kan kolla på (:

Staty som liknar hennes ex / FOKI SNACK

( VET INTE HUR MAN VÄNDER PÅ VIDEON )
jag pratar hel sjukt i början för jag har skratt i halsen
& Kattis börjar yra om nån tattad kokbok hon hitta i hyllan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0