svarta tippar m silverränder


 - Heeeej alla transor!
Vatt i Ängelholm idag med mamma, hon skulle bara köpa smink men såklart blev det lite mer än så. Vi åt på kinarestaurang, älskar den maten! Efter det gick vi runt i alla affärer typ & mamma köte skor asheta! En svart kofta, massa smink & så passa jag på att plocka på mig grejer t naglarna. Mycket nöjd, köpte knähöga strumpor, svarta. Ska ha alla färger på såna strumpor. Dom e så mysiga. Sen köpte mamma också en typ grön skjorta ( lång ) till mig. Den har lite olika färger, jag i skjorta? Humm .. Va tvungen ha den ändå.

 

Kanske tar på mig det idag, ska in till båstad. Mustan håller för en tjejkväll där, så ska nog träffa tjejerna & ba chilla.Suttit nu sen jag kom hem & fixat med naglarna. Blev svarta tippar med silverränder, eh lite kladdigt men skit i det! Tkr det ser grymt ut. Nu ska jag duscha puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0