zupa ogorkowa


- Åt nyss en polsk soppa
mamma gjort zupa ogorkowa heter den, gurksoppa. Fyfan va den e god, älskar den! Inget knäcker polsk mat, spec ens mammas. Eller ens mormors, min mormors mat knäcker!


Jaja nog om det, nu ska jag städa hela ovanvåningen. Mama har redan städat där nere som jag tänkte göra men nej hon ska! Så hann hon inte göra mer för hon skulle jobba. Efter städningen ska jag kolla på Benjamin Buttons nåntingnånting, vill så gärna se den men inte haft ork till det, fråga mig inte varför.


Dags & städa nu. Hörs <3



Kommentarer
Postat av: Maja

Svar- haha, visst är det.. kanske lite töntigt, men goooda :D Oh vad är det för soppa? den ser god ut!

2009-10-29 @ 20:01:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0