Bilder från Polen: Del2



Köpte 3tungpiercingar, inte världens bästa bild men den får duga!



Tredje piercingen tog jag i tungan, älska färgen!


Min vackraste mama !


Hahaha tog foto på min morbror fru!



Såg massa tanter i Polens folkdräkt
( va påväg till frisörsalongen tror jag )



Såhär blev resultatet, massa rödröööda slingor i helaaaa håret!


Sen blev jag ego & tog massa bilder


Kom ihåg vad jag sa om kameran, den får en se blek ut.









Orka visa alla bilder på mig, vet att ni älskar det ;)
Sen kom mamas andra bror m sin fru & hälsa på
& gav mig massa gott goooodis!

Mama, morbror, hans fru & min morfar



Nästa dag kom min BÄÄÄSTA KKUUUSIN & HÄLSA PÅÅÅÅ, han va så gullig. Kom hel tidigt på morgonen & väckte mig m en puss på kinden, aso älska han. Jag&hans sen vi föddes. Together 4ever. Han föddes exakt en månad&en dag eft mig. Bara så att ni vet, tyckte det va viktigt.

Bartek <3





Mitt ansikte närbild blev katastrof (:


Skrattattack här från bådas sida!


L O V E


VÄRLDENS STÖRSTA KÄRLEK TILL DETTA !








Morfar&Mama


Mormor&Mama


Så, nu räcker det med bilder (:, ska va med min booooy nu som ska komma närsomheeelst hihi.
Pusss på er.


OKEY ! en sista bild då, så ni kan sova gott ;)




haha just kidding, sweet dreams. PUSSSSS!


Kommentarer
Postat av: KattisAKAcuba

- Alla bilder var mocket fina!

Din mormor&morfar är så gulliga <33333333

2009-09-28 @ 21:47:17
Postat av: Anonym

mhasnoooooooooow din morfar o mormor äkta bajka du fatt <33 din mammiii mashnooow kyss på er alla.

2009-09-28 @ 22:59:29
Postat av: Janette

Fina ögon du har

2009-10-05 @ 18:55:11
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0