Bilder från Polen


- Jag orkar helt ärligt inte skriva idag. Är på ett irriterande humör, typ kläderna sitter obekvämt allt e varmt. Får damp på sånt. E törstig. OHHH KRIG.


Men ajja ba för jag e så snäll så skriver jag väl.. Hummmm skola, japp självklart. Efter skolan åkte jag & Kattis t Äholm & köpte smink, men tyvärr funka inte mitt kort så jag stack till banken & kände mig vuxen hahaha. Tror dom såg mig & Kät som ett lesbiskt par eller nåt.. Ehhmm........ punkt punkt punkt.


Sen köpte jag mitt smink. Sen åkte vi hem till mig, köpte cigg. Rökte ihjäl oss, åt så vi dog ihjäl ännu mer sen fixade vi naglarna lr Kattis fixade mina, hel skönt. Orkade inte med nagellack o sånt. Blev vanliga naturliga, freeensh manikyyyyrrr. Ye whatever. Träffade Arta en stund också, gick hem till henne efter jag följt Kattis en bit hem. Satt softa & snacka om allt typ.


Nu sitter jag här & fått mina bilder från Polen som Cuba skickat, lånade hennes kamera ju till Polen.


Tror Arton ska komma idag också, så ska han få sin FIINA present SNÄLLA jag köpte till honom. Vill också ha! Men fanns inte i min stlk. Lägger upp bild senare när han fått den, för jag vet att du kollar min blogg Arton hahaha din lilla spion.

Lägger inte in alla bilderna hähähä, lägger ut dom som ser lite halvtnormala ut. E inte fotogenisk tyvärr, synd om mig faktiskt. Men de som inte blir bra på bilder e fina i verkligheten & tvärtom. Neej skojjar med er, tro inte jag e sån som tror jag e bättre än allt & alla. Som vissa nästan alla gör nu för tiden ..

NJUT AV BILDERNA !

mama på båten till Polen


Piotr ( mamas kompis ) & min älskade maami


Va kan man kalla detta? Där man festar i båten,
barer dansgolv o ja sånt ni vet



Baren, tog foto på den som va hel tom.
( fanns 2 barer )



San Fransisco, min goda drink (:


Mama&Jag, närbild e bara för onormalt att visa


Mama ( lite dragen? Me dont know, kärleksfull iafl hahaha)


Spriten börjar verka ser det ut som !


Mama köpte världens godaste bodylotion till mig, den luktar
den Twister glassen ni vet, & så köpte hon en Lacoste parfym
till lille mig (:



Jag blev fett trött så jag stack till hytten & la mig
tog lite bilder innan jag skulle sova. Detta blir den
ENDA som visas upp hahaa, ni vill inte se resten tro mig.




MÅSTE BARA SÄGA EN SAK TILL INNAN JAG LÄGGER UPP FLER BILDER,
KAMERAN GÖR SÅ ATT MAN SER SKITBLEK UT SÅ NI VET! HA HA

Framme i Polen.
Världens fetaste katt, satte sig i vår väska. Brevid ser ni lite mat
POLSK MAT E BÄST








MIN ÄLSKADE MORFAR !


Min jaaadek ( morfar ), lägger in ved i uhm..
Den saken som håller huset varmt, kakelugnen? Kaminspis.
Nåt heter det iafl



Detta e stil tjejer! <33


MIN ÄNGLAAAMORMOR, hon har blivit sjuk :(
min andra mamma <3







Lägger in mer bilder snart. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0