brunt nagellack



- Aso jag hatar alltid början på att skriva blogg, & hatar komma på rubriker. Det e så tråkit. Iafl igår va jag ju i Äholm efter det kom min bebis & hämta mig så stack vi hem till Laholm. Han gav mig en guidetur lr vafan man ska kalla det ahaha vi lekte riktiga såna skånska gamlingar & gjorde det utan o skratta. Vi borde fan va med i film eller nån serie. Sen körde hem till han, krama ihjäl hans syster & pussa sönder hans hund haha.


Vi kollade på film, fighter tror jag den hette? Ajja skitbra va den iafl ! SE DEN :@ annars e d krig. Efter filmen deckade vi direkt. Båda sov skitdåligt inatt :S helt sjukt, nån mer som sov dåligt?


Idag skjutsade han mig till skolan & åkte senare till sin egna. Jag hämtade mina böcker & snacka m min mentor *hrrmmh* sen tog jag bussen hem & somna på direkten typ.


Halv 5 tog jag&Kattis bussen t Äholm & så köpte jag brunt nagellack. Älskar brunt, e helt kär i det. & beige oooh fan det e så fint haha. Sen solade vi lite, börjar få fääärg nu & d känns helt skönt&fräscht. Eft d sa vi hej till Shpetim en snabbis & sen tog vi bussen hem & nu sitter jag här.


Hade skittråkit så jag ändrade designen på min blogg, ehm? tycks? Nu ska jag säga det jag säger i typ alla mina inlägg, jag vill kunna va proffs på design ooh blir så avundsjuk när jag hittar fina bloggar. Dränk er.

Ne jag e hungrig, nu ska jag äta, brun mat ! köttfärsås som mama gjort. Hennes dödar. Folk typ stalkar henne för hennes mat. Sen ska jag fixa naglarna m Cuba.

Hejdå era ulfare <3


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAKII DESIGIN ! ja diggar den fan :O skit snygg !!!!!!!!! grumgrum shmatoo <3333 hälsa cuba !

2009-09-09 @ 21:48:45
Postat av: Maria

härligt

2009-09-09 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0