Changed planes


- Blir inte klänningen jag beställde från nelly, tyckte det va lite för mycket för ikväll. Ist blir det a little black dress. Ja little&little, gjorde om den själv som vanligt ska alltid göra om mina kläder hihi. Borde fan bli designer!

Jaja skola idag från 9-15 till 11.00, fett skönt. Varje fredag e så nu! Sen stack jag till mustan bombade med Wii haha skitkul. Ska köpa hem mig ett sånt spel! WOHU.
Sen kom MIN ÄLSKLING ARTON till mustan & jag blev världens gladaste & så va han snäll & gav mig sprit t oss tjejer ikväll & då blev jag ännu gladare. Jag har världens bästa kille. Sådeeeså & han e bara min tihihi.

Efter mustan åkte jag hem & gick med mamma till Ica. Köpte läsk (: .
& nu sitter jag här & väntar på att maten ska bli klar, JAG E SÅÅ HUNGRIG!

Byebye my little sunshines <3



Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, allt bra? Trevlig helg!



Kram!

2009-09-18 @ 16:39:26
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0