& då bär det av till ...


- Goooodmorning! Vatt vaken i en timme nu, duschat sminkat mig, ätit & allt det där. Börjar kvart över 9. Min första lektion är medicinsk grundkurs.


Imorn är det Torsdag & då bär det av till Polen. WIII, ska träffa min mormor & morfar, Gud finns verkligen inget jag älskar mer än dom.  


Fan va kallt det ser ut när man kollar ut genom fönstret, jag fryser bara av synen. Får ångest, vill inte gå upp till bussen & frysa ihjäl. Frysa e det värsta jag vet. I HATE IT, hatar också att vänta. OHH va det e jobbigt, att ba vänta vänta & vänta.


Ne nu ska jag ta på mig lite varma kläder, hörs senare. Pusspusss.


Gammal bild, snöade ut. SNACKA OM KALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0