fattar inte att tjejer kan svära så mycket


- Heeej, förlåt för dålig uppdatering men har inte haft något kul att skriva om. Jag har blivit förkyld. Vädligt synd om mig, fått en hes röst också. Kul? Nej för min röst blir verkligen katastrof då..

 

Jaha , vad har hänt idag då? Skolan bara. Började på en ny kurs idag. Medicinsk Grundkurs. Verkade helt oke, fast hel svåra ord jag satt där & fatta typ inget när alla andra svara på frågor o räckte upp handen hähä. Kanske för dom vatt där 2gånger innan mig? Sen hade jag rast till ett, från 11 typ? Haha kul .. Fick träffa bebi snabbt också, alltid lika kul. Sen sista lektionen som varade till halv4.


Projektarbete med Ardi&Kattis. Jag tror vårt arbete kommer bli helbra!
Eft skolan stack vi alla till mustan ( orkar då inte räkna upp alla ) & så spelade vi WII Mariocart haha skitkul var det. Sittet & skriker så mkt att folk tror vi typ bråkar. Fattar inte att tjejer kan svära så mkt så att det blir menningar av det? Haha då vi spelar e det bara svärord som kommer ut ur munnen på oss. Typ att vi ska k****a sönder Todd ( svampen ) & när jag fångar King Boo e det kört för hans mamma, ja massa omoget. Alla e typ på Todd.


Jaja barnsligt prat nu orka,
men det e min blogg & jag skriver hur barnsligt jag vill. JAG GILLAR WIIIIII.


Jahapp avslutar
här då.. Längtar till på fredag hihi. Poss



Kommentarer
Postat av: Cuba

- HAHAHHAHAHAHA vi e fan ballast när vi spelar WII

2009-09-15 @ 23:56:03
Postat av: Anonym

Wii är roligt :)

2009-09-16 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0