flytta till Polen


- Kattis/Cuba (Cuba igen - ba yasse o katt som fattar ) åkte hem för typ en timme sen eller nåt, va ute m henne en runda & snacka om allt & inget typ. Skönt få ut sig allt haha, tog några äpplen också, min hobby det. Älskar pallade äpplen ! hihi, sen gick vi hem till mig, satte oss v datan & kollade på alla mysiga höstkläder som vi vill ha, hittade så fina jackor, 2 st. En brun höstjacka & en tjock svart höst/vinterjacka. Smartare ta den svarta juuuu men kollade kommentarerna på den & ikke ikke. Blir inte den hähä. Så tar nog den bruna. Älskar brunt!


Kollade på skor också, uggs. Det e
ju bara ett måste. Förra året hade jag ett par svarta, vill ha ett par beiga nu. Vrf inte ta både &? Haha jajaaaa.


Eft Kattis stack hem har
jag inte gjort så mycket, skickat runt min bästa musik till folk på msn så snäll jag e!
Lurat bebis att jag ska flytta till Polen hahaha & han gick på det, kunde höra hur hans lilla hjärta gick sönder. Sen dog jag av flabb & han hatade mig....


Men ska nog åka till Polen nu i slutet
av september en helg bara, mama vill det & jag med. Ta hand om min sjuka mormor.. Vill ta med lilla A dit också haha, hade vatt kul.


Kattis passade på att fota mig todääääj (:



en trött dagga





Ser ut som jag aldrig ätit förr hahahaha


GOTT !




Kommentarer
Postat av: Cuba

- Me like it, din nya design.

And vi måste shoppaaa snart bye.

2009-09-06 @ 22:29:16
Postat av: Maria

Härlig blogg :)

2009-09-06 @ 22:31:06
Postat av: dagga

- haha ja vi måste shooppaaa käät :P ! haha tackar tackar (;

2009-09-06 @ 23:13:56
URL: http://dklaudias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0