gjorde liv


- Igår drog jag & tjejerna ut, hade så jääävla kul ska ni veta. Fyfan, tog typ tusen bilder hemma hos mig innan. När vi drack lite o fixade oss. Hoppas jag får bilderna idag så kan jag visa er. Dansade typ hela natten & såklart ska det ju komma en kaxig blondin, typiskt. Hoppas klacken kändes bra i huvet på dig hihi.


Gick in till baren & gjorde liv där,
fan alla satt ner hela jävla stela! HALÅ DET E FEST ! dansaaaa. Så jag, ardi, kattis & tau dansade ihjäl oss där inne, fett kul.


Sen kom bebis dit en
runda & så körde han hem mig & kattis, tack för det min älskling. Sen sov han här & nu har han åkt hem.


Jajja, men ska föröka fixa
bilderna från igår. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0