i love disney


- Hade en sjukt kul fredagskväll. Eller nej, hela fredan var pefekt.


På dagen solade jag med Kattis, & vem
älskar inte bli brun liksom? Sen på kvällen körde jag en runda m vänner skitkul, tack för allt. På natten kom min älskling till mig. Aso det kan inte bli bättre än så! Idag va jag med beb hela dan, på kvällen stack han. Hummm vad mer kan jag berätta? Idag hade iafl jag & Arton helmysigt , mer än så tänker jag inte berätta.

Sitter & tänker på gamla disney filmer. Dom nya SUUGER! HELT ÄRLIGT? dom suger. Dom gamla hade iafl handling, förbjuden kärlek, Tjejer som inte fick vara krigare. Farbröder som var falska, ja Aladin, Mulan, Simba.
ALLA , exakt alla de gamla disneyfilmerna va fan bäst ju. Dom nya e typ robotar som räddar världen? Haha snälla.
Jag älskar disney, yes i love disney. Döpte ju min hund efter Lejonkungen, Simba.

Awhe min lilla vovve, jag saknar dig simba !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0