IDAG BLIR JAG 18 !!!!


- HEJHEJHEJHEJHEJHEJ ALLA GLADA! men ni kan inte va gladare än mig huhuhu vet ni vrf!
JA DET SER NI PÅ RUBRIKEN ! 18 FUCKING ÅR IDAG FOLKS , fatta härlig känsla haha.min dag har vatt perfekt, från morronen tills nu ! Fick vakna upp brevid min bebis som kom t mig igår hihi.

Idag skjutsa han mig till skolan, & så fick jag en supriiise av mina vänner Shpetim&Egzon haha dom hade bakat en tårta till mig, skitgullit gjort & snällt som fan haha, sikka bra vänner jag har! BÄST e dom. Sånt blir jag riktigt glad för.

Jajajaja nu ska jag sluta skriva, berättar mer sen om jag nu har tid & ork till det.
FYFAN va torrt inlägg men men haha ..

TACK FÖR ALLT GRATTANDE PEOPLE, ME LOVE YOU !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0