im redheaded


- Hade utedag m hela skolan idag, fast alla program var indelade i sig. Första året jag var med, aldrig orkat innan hähä. Men tyckte faktiskt det va kul. Fick fiska krabbor & jag fångade 3 stycken haha, skrek som en galning när jag tog upp den första krabban. SÅ STOR DEN VA! men jag fick upp den hihi. IM PROUD.

Efter utedan så stack vi t mustan , me n' my gaaang haha orka skriva upp alla namn. Va där lite, tittade på fredag den 13e. Hann inte se klart hela eftersom mama ringde mig & ville jag skull hem för att köpa hårfärg med henne.
Så nu e jag rödhårig. Syns inte så mycket inomhus men i solen ser d rött ut & det e fint. Tkr jag (: & det e d viktigaste.

Va nyss m Arton också, fick pussa på han lite sen va han tvungen att dra hem igen. & nu tittar jag på Wipeout eller vad det nu heter, på kanal5. Skitkul e det haha sitter & dör av garv. Pratade m min mormor nyss också.
Älskar henne mest av allt, henne&min morfar <3

Nu ska jag fortsätta dejta tvn. Puss på er. & juste, Emina tog bilder på när jag fiska krappor så det lägger jag upp senare när hon skickat dom. PUSS IGEN.



Kommentarer
Postat av: Martin

Härligt :) visa upp lite bilder på ditt nya hår på bloggen sedan



xoxo

2009-09-16 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0