ingen äkta vän


- Har laddat min nya mob nu and I love it Nu har jag kommit på mitt irriterande humör igen, jag kan koka för minsta lilla & nu ska jag skriva vad som får mig rycka!

* KEDJESMS! - fyfan vad jag hatar dom. Skicka vidare detta smset till 15 personer annars får du otur i kärlek
jag har världens tur i kärlek. Kolla bara på min pojkvän. Världens bästa!

* Skicka vidare detta till 10personer i din lista annars är du ingen äkta vän.
WHAT?! vadå så jag e äkta om jag skickar till 10personer ahahaha gå fucking häng dig.
jag är äkta mot dom som är äkta mot mig, & tro mig jag vet vilka det e ;)


*
Backstabbers&skitsnackare = samma sak. Ajja iafl, hatar er också. Spec dom som går & klagar på att det inte finns äkta vänner & lalalallalla, har en sak att säga. Kanske det inte finns äkta folk mot "dig" eftersom dom redan vet hur "du" fungerar. Tänkt på det? Att dom är falska mot dig för att du e falskheten själv?


*
Nyfikna människor - Att vara nyfiken är det inget fel på, jag är själv rätt så nyfiken men jag vet vart gränsen går när det e någon som står & pratar med en kompis om nåt privat. Jag kommer inte bara in där från ingenstans & leker osynlig & ska lyssna eller bara komma & lägga mig i vad pratar ni om? Vem då? STICK för helvete. Hatar såna människor fyfan, såna som ska veta allt om alla. Okey det e kul att veta skitsnack, rykten & så. Men det finns en gräns.

Finns så mkt mer jag hade velat skriva ner här men har inte tid till det just nu. Haha possshaaaj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0