kompisfoto


- Heeeej mina älskade små bajstollar hihi. Idag hade jag inga lektioner eftersom klassen åkte iväg t malmö på Uf-mässa lr nåt? & jag har valt projektarbete m Ardi så vi fick nt följa med. NÄHÄPP! skönt det för dom va tvunga va i skolan typ v halv7-7?! HAHAHAHA rätt åt er.


Fick sova längelänge & sen hade vi
klassfoto haha bara jag&Ardi, fatta fett haha. Kompisfoto! Ska ha den hela livet uppe på väggen haha. Sen stack vi till mustan där träffa jag min beeebi arton en liten stund.


Eft det åkte jag, kattis & emina till Äholm
& sola lite (: , måste ju va lite brun iafl t imorn.
För vet ni vad som händer då?
JO FEST ! & jag längtar som inniiii helvete, har på så jävla fucking bra muuuusik just nu så jag blir hel sugen att ba dra ut ! MIN MUSIK E BÄST ! bara så ni vet, & JAG VET att det e typ miljoner människor som håller med mig.


PUSSPUSSPUSSS

/ en väldigt GLAAAD DAGGA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0