min älskade olja


- CHA CHA BLOGGEN ! hahaha öh gå dö, INTE NI DÅ ! Igår kom min Arton till mig, som jag inte träffat på flera månader typ. Hähä ne men sen i fredes. Lång tid faktiskt!


Låg i sängen kollade tv & vräkte
i oss massa gott. Idag stack jag inte till skolan... Skit i d, har ju vatt så duktig & vatt där varenda dag nu. En dag borta skadar inte hihi. Så åkte jag, mama&Arton till Ängelholm för att köpa en ny mobil, fick den gratis eftersom den var billigare än min andra som va på lagning haha bra ju fick tom ett minneskort på köpet, alltid bra!.


Efter mobil"köpet" åkte vi ner till stan, Arton handlade kläder & jag blev kär i en tröja. Haha & såklart fick jag ju den, får alltid som jag vill. Sen hotade jag Arton & han blev rädd så gav han mig pengar till att köpa min älskade olja. AHAH, ne men han köpte en olja t mitt hår för jag klagar alltid. HÄ HÄ. Har ju så torrt hår, så behövde verkligen en sån. Tur att håret inte e slitet iafl, död.

Juste, gav Arton hans present igår. Det var en typ Ed hardy? Christian något tröja. SKITFIIIN. Älska den haha.
jaja nu har jag inget att säga. Pusshej.

Framsidan på den kungligaste tröjan mina ögon skådat!
hahahaha ät bajs.



Ryggen, bilderna blev inte så braaa pga ljuset i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0