min hemlis


- Förlåt för att jag inte har skrivit, men har vatt så trött nu på senaste ( eh typ 1-2 dagar ) det får ni tåla ju, ni väntar på mig för min blogg e bara såååååå värd att läsa.

 

& jag vet att ni vill veta vad min hemlis var, vrf jag var så överglad?? Jo det var för att Monita, en av mina bästa vänner ( hon flyttade till Kosovo ) har kommit hit på besök ! Gud när jag såg henne stå v min dörr som jag flög på henne & pussade henne, jag grät av lycka. Fan vad jag saknat henne, hon stannar här en månad WOHU! Det e jag så glad för. Men tänk sen när hon åker igen, kmr ju gråta ihjäl..

 

Jaha, vad har jag gjort då? Uhmm, typ skolan bara.. Igår kom Arton till mig & sov över. Hade övermysigt haha men vi sov helt sjukt, jag vakna hela tiden & varje gång jag vaknade så börja han prata i sömnen?! Hahaha & en gång börja han typ prata lr ja låta som en apa! EN APA! han gjorde exakt likadana ljud som en liten apa. Fatta så mycket jag garvade hahaha ont i magen.

 

Idag var det bara skola, sen mustan där jag & Kattis hade sååå freaking kul. Jag skratta så jag grät. JA DET GJORDE JAG ! jaaaaaaag grät så kul det var.. & nu sitter jag här, e fett hungrig så ska ner & laga nåt. Jag skriver mer senare. Poossss på er sunshines.


Monita & Jag ( hon hatar denna bilden ! ) but I dont care, lite taskig får man va (a)


 


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack så mkt :D

2009-09-22 @ 16:53:30
URL: http://haidis.se/
Postat av: yasminka nawh

HAHAHAHAHAHAHAHAH som en apa hahaha hade dött i jego gemba säkert lurra du fatt? ahahha hade dött

2009-09-22 @ 23:29:27
Postat av: dagga

- hahaha ja jag dog ! ale nie, jego gemba nie smergzawo :p haha

2009-09-23 @ 08:03:01
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aaah men de va ju ett plus haha

2009-09-23 @ 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0