MJ TAVLA! känn avundsjuka! moahaha

P.Square - Do me


- Min första dag som 18åring, eh vem bryr sig haha hatar börja på texten & komma på rubriker, suger på det & har börjar suga på att uppdatera o skriva lika mkt som jag gjorde innan, & för d har jag tappat läsare :/ , men ser att jag har några trogna läsare kvar hahaha, säkert några stalkers, if you know what I mean, lr stalker kanske? Who knows .. Ne nu driver jag haha im sorry. Har inte så mkt att skriva faktiskt, har ju redan berättat om min dag igår, lr nej

inte om kvällen.. Ajja på kvällen fick vi gäster, satt åt tårta o sånt m dom haha, sen börja dom dricka hade fet kul & där satt jag & glodde :/ kan ju ej supa ihjäl där framför min kära mamma. Hahaha men snart gäller det. Ah iafl så fick jag världens finaste tavla, en på MJ. Skitsnygg e den, Typ om man kollar från olika vinklar på den så rör han på sig. Ska fota den & allt annat när jag får min hatade mobil tillbaka haha (: ne min kära älskade svikar mobil tbaka, saknar den ju. Den jag har nu e ju fan knapplös haha lite handi men den håller sig v liv iafl.

Jaja tavlan på MJ e iafl när han dansar (:
Nu ska jag t bussen. Poss


 


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: tack! nej jag har köpt den ;)

2009-09-05 @ 12:32:11
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0