muslimer är ... ?


- Kom hem från skolan för typ 20min sen kanske. Hade bara 2lektioner idag & det e fett skönt. Dagen började med medicinsk grundkurs, gick helt okey. & avslutades med Religionkunskap A där vi pratade om allt möjligt, om islam & andra religioner & såklart sitter det två bönder ( inga namn nämns ) som skulle slänga ut sig så dumma kommentarer exakt hela tiden om muslimer. Vilket jag inte kommer skriva ner här för det e helt onödigt.

Okey jo en sak kan jag nämna, vår lärare tog upp ett papper. Med siffrorna 1-5 & så skulle vi då säga ifall "muslimer är terrorister" lr ja 1 var att dom inte var det ! 5 var att man trodde, ja ni förstår vad jag menar. Så kommer det en kommentar ur den enes käft som gjorde att jag startade krig. Han sa: klart att det e över 5 " alla muslimer e terrorister" ursäkta? Lille vän. Vet du hur många muslimer det finns på denna jord?
Inte ens 2% av dom är terrorister, lr ens i närheten. GUD!

JAG FICK ANFALL ! vem fan e så dum att säga nåt sånt. Så jag startade krig japp det gjorde jag, för typ 90% lr mer av mina vänner är muslimer & FAN HELLER ATT DOM ÄR TERRORISTER ! finns inga bättre människor än mina vänner, ingaingainga + min pojkvän som är det & han e BÄST. & bäst av allt, jag fick sista ordet i det där "kriget"
WHOS THA MAN?! hahaha ( woman ).

Blir så sur ba jag tänker på det ! Jaja efter det blev det maaaaat, då blev jag lite gladare iafl. Food makes Dagga happy. Sen gick jag & mina bästa vänner till Mustan & spela Wii sen tog jag bussen hem. Nu ska jag sova lite har jag tänkt mig. Pusss på er.



Kommentarer
Postat av: Cuba

- Haha kan tänka mig som du kriga, you go girl ! haha

2009-09-23 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0