nu hatar jag

 



- Nu har jag fått klaganfall så nu ska jag börja klaga: jag varnar er!


HATAR ER ÄCKLIGA fjortisar, aso vad
har ni för fel på er? Vad e det snygga med en hel tub brunkräm?
ser ut som nån bajsat er i ansiktet. Hade jag fångat en liten fjortis hade jag haft henne i mitt rum & bajsat henne i ansiktet. Ni e så fula bara så ni vet. & ert äckliga slitna fula löshår. FYFAN :S det ser inte ens mänskligt ut.

Ser ut som ni tatt er mammas könshår & fäst det i nacken. Löshår kan va fint på rätt person ta inte illa upp alla nu för har inte emot löshår, men på fjortisar ser det bara katastrof ut. KÖNSHÅR. Aso det e så synd om er, får anfall nu. RYCK ! suttit & plågat mig själv på både blogg&bdb o tittat på era pinsamma bilder så nu ryckte mitt ADHD ut.
Orka.

Nu ska jag klaga på nåt annat & det e jävla photoshopare ! NI E JU DUMMA på riktigt.
Okey jag förstår om man typ photoshopar ens ögonfärg lr så, kul grej. & kanske en finne lr nåt ärr man har.
MEN HELA ANSIKTET, HELA KROPPEN!? va e det för nåt. Hahahaha förstår ni inte att ni inte är photoshopade i verkligheten, ni ser ut som ni gör. Vänj er vid det, för ni kan inte ta med det programmet ut liksom när ni går lr nåt, folk kommer ndå se hur fula ni är i verkligheten.

& nu till BLOGGERSKORNA ! hur man stavar det, ni e inte ens värda till att stava rätt på.
Ni e ju en blandning på både &. Tror att pengar e allt. Går ner i vikt tills ni ser ut som en jävla tandpetare? Fyller på läpparna med er pappas pung i eller vad fan ni gör. Vad e det med er? Så utseendesfixerade. Oke det e bra att ta hand om sitt utseende, men silikon vid 15-16 års ålder eller hur gamla ni än e ? HA HA shit :S

Tror jag börjat lugna mig nu, ja det har jag nog. Ska hitta ett offer jag kan tracka nu.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Sarushe

hahahah diggar dig

2009-09-10 @ 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0