sexy bitch


 - HAAAA!! nu har jag kommit fram till en sak som vi typ alltid pratar om i skolan. Varje gång nån sätter på sexy bitch låten med David Guetta & Akon så finns det alltid nån som säger att han sjunger FITCH?, halo. Dom kan inte sjunga nåt ord som inte finns, fitch e nt det typ? Fånga lr ja som en hund gör, nej det e fetch - apport lr nåt. Hur man nu stavar det ordet.


Men så kollade jag på The voice nyss på kanal5 & så kom den låten, & så tänkte jag lyssna riktigt noga för man får inte svära vid den här tiden på tv ju i låtar.


Typ som den låten I wanna fuck you, efter
00.00 får den låten spelas upp. På dan är I wanna love you versionen som spelas, den med snoop dog ni vet..


Ahhh iafl, & eft 00.00 får SEXY BITCH,
JA BITCH HETER DEN! spelas, annars så sjunger dom. NU blir ni allt nyfikna va? ja dom sjunger sexy CHICK ! så ni som säger fitch släng er i väggen. Haha men jag älskar er ndå.


SEXY CHICKCHICKCHICK. punkt slut
. Jag har rätt, & det har jag alltid. HA HA.
bitch e orginalet, en av d bästa låtar som gjorts i historen. Fitch & Chick e nt samma sak, det rimmar inte ens.
chick chick chick. Sådeeeså !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0