videoblogg


- Heeej, sorry för att jag inte har uppdaterat. Så dålig jag har blivit på det Gud. Jaja, helgen hände inte så jätte mkt, nästa helg blir d att festa. Har jag planerat & den som inte hänger med skiter jag i, går själv såfall haha. För jag ska iafl fira mig sj. Punkt slut. Hoppas d blir madison. Vilket jag tror inte kommer ens va öppet för dom suger just nu :S ställer in o sånt? Va e d för disco som ställer in sig sj. Dom har säkert tröttnat på livet.


Haha ajja, annars mest umgåtts m Arton
, haha vatt fastklistrad m han en hel vecka nu typ. Så igår åkte jag & Kattis t Äholm o hade kul (: .


Idag åkte jag in m mama & hennes två vänner t Ängelholm, ville
ha dom där converse skorna men d va stängt, såklart. Bonnahåla det e ju söndag halo? Lr det e ju inte converse skor, men exakt likadana haha jag skiter i märket vem bryr sig, bara det e bekvämt. Det enda jag bryr mig om.. Hähä ajja skit i det :p köpte ett armband, älskar sånt, örhängen & armband. Halsband kan jag ej köpa för har ett som jag delat m Yasse, ett hjärta. & det kommer jag aldrig ta av mig. Nu yrar jag för mkt.. Jag har tänk göra en videoblogg hahaha men vet att d hade vatt sugiiiit, plus har inget ljud i den camen jag fick av Kushtrim :p , låna -fick. Han kommer inte få tbaka den av mig iafl moahaha drf har jag bestämt att jag fått den.


Jaja nu ska jag sluta
skriva, skriver senare (: puss på er.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en videoblogg det skulle vara trevligt :)

2009-09-06 @ 22:36:40
Postat av: Anonym

HAR MITT OCKSÅ O DEN SKA ALDRIG AV !!!!!! <3333 ey alla dina telefoner e söta. Gillar den me guld (Y) taaaaaaaaaa biiiiiiiiiiq <333333333333

2009-09-07 @ 00:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0