Vilken mobil?


- Idag när jag va i Äholm passade jag på att gå in till On-off & se om min mobil blivit lagad, men NEJ. Tyvärr :S, den har ju vatt & opererats skitlänge nu ajja, vill ndå ha en ny. & det ska INTE vara samsung, saknar sony ericsson. Bästa märket enligt mig, aldrig haft prob med nån av mina sony mobiler. Sony du e bäst. E kär i dig!


MEEEEEEN, har ett stort problem, mamma har alltid
kommit hem med en mobil till mig som suprise liksom, hon vet ju vad jag gillar men nu såg jag sj i affären & jag blev galen, för det fanns typ inget men ndå galen på två st som jag ville ha. Kollade på google nyss & såg massa bilder på den fast med olika mönster o färger o blablabla & e inne på att ha den, nu undrar jag om den har ett bra ljud? För musik på min mob e ett måste & bra ljud ska det faaan i mej va. & en okey kamera också :D haha.



Vilken ser bäst ut? Alla är


Ofta jag ens kmr få hjälp för ni kommenterar
aldrig min blogg längre. Tkr ni e torra. Men om ni e lite snälla kanske ni kan hjälpa mig att välja :$ ? Snälla.




denna e äkta jag haha, en tjej i min klass har en sån & min lärare ba denna mobilen skriker dagga tkr jag
haha det e sant faktiskt :p






Lr denna rosa? Älskar rosa, men humm kanske inte för redan haft en rosa?
Tycks ? ..



 

Eller denna beige guldiga?

Tkr den e så kunglig, så som jag liksom .. & älskar guld också & beige o brun naturliga färger ni fattar va jag menar, den e också en dagga mobil. Gud va svårt.



Kommentarer
Postat av: Elli

Den guldiga!

2009-09-06 @ 22:12:49
Postat av: Kattis

- Jag tycker alla e fina, meeeeeen jag tror nog den guldiga hade passat dig biq

2009-09-06 @ 22:13:42
Postat av: dagga

- haha ja jag tror nog också det blir den guldiga :D

2009-09-06 @ 22:24:17
URL: http://dklaudias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0