19 april 2010



- Sitter & målar naglarna just nu, skippar det barbie rosa nagellacket för ett tag. Blivit lite uttjatat på mina naglar, men snart kör jag nog på det igen. Saknar även mina svarta naglar men måste ju variera lite haha. Kör på vinrött nu, passar mig inte alls men skit i det!

Idag var jag i skolan & sa att jag inte orkade med praktiken, även om den är rolig & så tänker jag hellre på min rygg och de inlämningar jag har kvar att göra i skolan, världens stress på det! Kanske blev lite sura miner från lärarnas håll men helt ärligt, man kan inte förvänta sig någon stå i en disk i 8 timmar. Efter dagen e slut kunde jag knappt gå hem, gick som en kärring & då jag skulle gå & lägga mig va svårast. Smärtan gjorde så ont att jag ville sluta andas faktiskt. Men nej, de kan inte någon förstå, inte ens läkare har sett vad det är för fel på min rygg så kan inte få någon hjälp mot det. Finns inte så mkt jag kan göra än att ta det lugnt, & jag valde att gå handel inte hotell&restaurang så varför ska jag då praktisera med det? Javisst ville jag det för jag trodde jag skulle få lära mig något nytt, men neeeein! Ajja nog om det. PALLA.

Vad mer har jag gjort? Jo ... SOVIT! så jävla skönt fyfan, & så var jag i Ängelholm en runda efter skolan med Kattis. Mer än så får ni inte veta. Nu ska jag fortsätta måla naglarna & plåga midget på msn.
 Hejsvejs (:



nån gammal bild från i sommras (yasse fota)
jag på morgonen I think åt vattenmelon


Kommentarer
Postat av: Hugoanneli

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-06-03 @ 12:39:11
URL: http://hugoanneli.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0