24e april 2010 - balklänning



- Dagen har vatt perfekt hittills! Ska uppdatera er lite om vad som hänt..

Igår: Stack in till Båstad, va på förfest hos en kompis där satt vi & drack lite och hade askul tyckte jag, sedan tog vi taxi till en födelsedagsfest, folk börja rappa en massa till mig om mitt namn & mig, jag är älskad mina vänner, jag är älskad... Hahah ofta! , filmade lite av rappen & ja ska fan lägga in det senare haha jag dog av skratt så jävla roligt var det. Efter födelsedagsfesten fick jag tag på en cykel och yrade vidare till nästa fest där det var fullpackat med folk och inte så jätte kul enligt mig. Vi hade fan roligare efter den festen tycker jag, va vi hittade på hahaha riktigt roligt. Tyvärr togs det inga bilder, jag vet jag vet dålig stil av mig men tänkte helt ärligt inte på att fota när ja skrattade så mkt, next time I promise.

Idag: Mama väckte mig för vi skulle in till Helsingborg & kolla balklänningar, läste mina mejl först och hade fått svar av en kvinna ( hon har tusen asheta klänningar - säger inte vem hon e moahaha ) så vi åkte & besökte henne, fastnade för två klänningar jag kollat dagen innan, de satt jätte fint men den ena fastnade jag mer för. Är helt kär i den, riktigt snygg är den. E så sugen att visa upp den för er men ni får helt enkelt vänta tills den 9e Juni då jag ska visa er en massa roliga bilder.

Japp så har min dag vatt hittills, får se vad som händer senare. Hoppas på något skojjsiiiit! Skojjsit? E det ens ett ord? Hhmm ajja men nu är det deeeeet.

Juste Kattis, jag hade världens mest fuckade dröm! Den var så verklig du kommer dö, hoppas jag kan förklara den bra nu bara. Du får påminna mig att berätta om den, du vet hur kort minne jag har.. hä hä hä.

K R A MMMM.


Kommentarer
Postat av: Maja

wihooooo snart tar vi studenten :D längesen jag kollade din blogg.. dags nu kände jag haha ;) läget?

2010-05-06 @ 15:43:17
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0